Pokemon Universe

Welcome to Pokemon Universe. Please register and post.


    Guess The Next Poster

    Share
    avatar
    kance
    Torterra
    Torterra

    Pokemon Pokemon : 366
    Pokeballs Pokeballs : 365
    Trainer Reputation : 0
    Trainers Birthdate : 2010-01-25
    Age : 23
    Location : sinnoh

    Re: Guess The Next Poster

    Post by kance on Fri Feb 12, 2010 1:25 pm

    lol yeah, hawkwind


    _________________
    pokemon battle wins 227 loses 39
    leader of the original one clan. wins 7 loses 1
    avatar
    Hawkwind
    Beedrill
    Beedrill

    Pokemon Pokemon : 1402
    Pokeballs Pokeballs : 2185
    Trainer Reputation : 7
    Trainers Birthdate : 2010-01-25
    Location : In my house.

    Re: Guess The Next Poster

    Post by Hawkwind on Fri Feb 12, 2010 1:25 pm

    yup

    kance?


    _________________

    85% of all Wi-Fi teams include either a Scizor, Salamence or Swampert. If you're one of the 15% who think outside the box, copy and paste this into your sig.
    avatar
    kance
    Torterra
    Torterra

    Pokemon Pokemon : 366
    Pokeballs Pokeballs : 365
    Trainer Reputation : 0
    Trainers Birthdate : 2010-01-25
    Age : 23
    Location : sinnoh

    Re: Guess The Next Poster

    Post by kance on Fri Feb 12, 2010 1:29 pm

    yeah, hawkwind


    _________________
    pokemon battle wins 227 loses 39
    leader of the original one clan. wins 7 loses 1
    avatar
    Hawkwind
    Beedrill
    Beedrill

    Pokemon Pokemon : 1402
    Pokeballs Pokeballs : 2185
    Trainer Reputation : 7
    Trainers Birthdate : 2010-01-25
    Location : In my house.

    Re: Guess The Next Poster

    Post by Hawkwind on Fri Feb 12, 2010 1:32 pm

    yeah

    kance?


    _________________

    85% of all Wi-Fi teams include either a Scizor, Salamence or Swampert. If you're one of the 15% who think outside the box, copy and paste this into your sig.
    avatar
    Santa
    Empoleon
    Empoleon

    Pokemon Pokemon : 580
    Pokeballs Pokeballs : 1585
    Trainer Reputation : 0
    Trainers Birthdate : 2010-01-30
    Age : 20
    Location : Hamilton, New Zealand

    Re: Guess The Next Poster

    Post by Santa on Fri Feb 12, 2010 2:05 pm

    nope

    kance ?


    _________________
    OMG SANTA IS NIKOLIA

    avatar
    Hawkwind
    Beedrill
    Beedrill

    Pokemon Pokemon : 1402
    Pokeballs Pokeballs : 2185
    Trainer Reputation : 7
    Trainers Birthdate : 2010-01-25
    Location : In my house.

    Re: Guess The Next Poster

    Post by Hawkwind on Fri Feb 12, 2010 2:07 pm

    nope

    nikolia?


    _________________

    85% of all Wi-Fi teams include either a Scizor, Salamence or Swampert. If you're one of the 15% who think outside the box, copy and paste this into your sig.
    avatar
    Santa
    Empoleon
    Empoleon

    Pokemon Pokemon : 580
    Pokeballs Pokeballs : 1585
    Trainer Reputation : 0
    Trainers Birthdate : 2010-01-30
    Age : 20
    Location : Hamilton, New Zealand

    Re: Guess The Next Poster

    Post by Santa on Fri Feb 12, 2010 2:17 pm

    yes, hawkwind ?


    _________________
    OMG SANTA IS NIKOLIA

    avatar
    Hawkwind
    Beedrill
    Beedrill

    Pokemon Pokemon : 1402
    Pokeballs Pokeballs : 2185
    Trainer Reputation : 7
    Trainers Birthdate : 2010-01-25
    Location : In my house.

    Re: Guess The Next Poster

    Post by Hawkwind on Fri Feb 12, 2010 2:18 pm

    yup

    nikolia?


    _________________

    85% of all Wi-Fi teams include either a Scizor, Salamence or Swampert. If you're one of the 15% who think outside the box, copy and paste this into your sig.
    avatar
    Santa
    Empoleon
    Empoleon

    Pokemon Pokemon : 580
    Pokeballs Pokeballs : 1585
    Trainer Reputation : 0
    Trainers Birthdate : 2010-01-30
    Age : 20
    Location : Hamilton, New Zealand

    Re: Guess The Next Poster

    Post by Santa on Fri Feb 12, 2010 4:11 pm

    yea

    hawkwind


    _________________
    OMG SANTA IS NIKOLIA

    avatar
    Hawkwind
    Beedrill
    Beedrill

    Pokemon Pokemon : 1402
    Pokeballs Pokeballs : 2185
    Trainer Reputation : 7
    Trainers Birthdate : 2010-01-25
    Location : In my house.

    Re: Guess The Next Poster

    Post by Hawkwind on Fri Feb 12, 2010 4:18 pm

    yup

    nikolia?


    _________________

    85% of all Wi-Fi teams include either a Scizor, Salamence or Swampert. If you're one of the 15% who think outside the box, copy and paste this into your sig.
    avatar
    Santa
    Empoleon
    Empoleon

    Pokemon Pokemon : 580
    Pokeballs Pokeballs : 1585
    Trainer Reputation : 0
    Trainers Birthdate : 2010-01-30
    Age : 20
    Location : Hamilton, New Zealand

    Re: Guess The Next Poster

    Post by Santa on Fri Feb 12, 2010 4:29 pm

    yes

    hawkwind


    _________________
    OMG SANTA IS NIKOLIA

    avatar
    Hawkwind
    Beedrill
    Beedrill

    Pokemon Pokemon : 1402
    Pokeballs Pokeballs : 2185
    Trainer Reputation : 7
    Trainers Birthdate : 2010-01-25
    Location : In my house.

    Re: Guess The Next Poster

    Post by Hawkwind on Fri Feb 12, 2010 4:34 pm

    yea

    nikolia?


    _________________

    85% of all Wi-Fi teams include either a Scizor, Salamence or Swampert. If you're one of the 15% who think outside the box, copy and paste this into your sig.
    avatar
    silverespeon10
    Infernape
    Infernape

    Pokemon Pokemon : 178
    Pokeballs Pokeballs : 206
    Trainer Reputation : 0
    Trainers Birthdate : 2010-01-26

    Re: Guess The Next Poster

    Post by silverespeon10 on Tue Feb 16, 2010 5:44 am

    nope wrong!

    hawkwind...?
    avatar
    Hawkwind
    Beedrill
    Beedrill

    Pokemon Pokemon : 1402
    Pokeballs Pokeballs : 2185
    Trainer Reputation : 7
    Trainers Birthdate : 2010-01-25
    Location : In my house.

    Re: Guess The Next Poster

    Post by Hawkwind on Tue Feb 16, 2010 8:29 am

    yup

    pikapillow?


    _________________

    85% of all Wi-Fi teams include either a Scizor, Salamence or Swampert. If you're one of the 15% who think outside the box, copy and paste this into your sig.
    avatar
    Pikapillow
    Torterra
    Torterra

    Pokemon Pokemon : 445
    Pokeballs Pokeballs : 451
    Trainer Reputation : 0
    Trainers Birthdate : 2010-01-25
    Age : 18
    Location : Above you..look up

    Re: Guess The Next Poster

    Post by Pikapillow on Tue Feb 16, 2010 1:30 pm

    Yup

    Silverespeon10?
    avatar
    Hawkwind
    Beedrill
    Beedrill

    Pokemon Pokemon : 1402
    Pokeballs Pokeballs : 2185
    Trainer Reputation : 7
    Trainers Birthdate : 2010-01-25
    Location : In my house.

    Re: Guess The Next Poster

    Post by Hawkwind on Tue Feb 16, 2010 1:39 pm

    nope

    pikapillow?


    _________________

    85% of all Wi-Fi teams include either a Scizor, Salamence or Swampert. If you're one of the 15% who think outside the box, copy and paste this into your sig.
    avatar
    silverespeon10
    Infernape
    Infernape

    Pokemon Pokemon : 178
    Pokeballs Pokeballs : 206
    Trainer Reputation : 0
    Trainers Birthdate : 2010-01-26

    Re: Guess The Next Poster

    Post by silverespeon10 on Tue Feb 16, 2010 1:59 pm

    wrong

    hawkwind?

    Sponsored content

    Re: Guess The Next Poster

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Wed Aug 23, 2017 12:01 am